پابه پای هم
تاريخ : برچسب:, | | نویسنده : Reza & Ayla

یه قدم تو یه قدم من یه کم از تو یه کم از من

فاصله رو تن جاده سفری پای پیاده

واسه من شوق رسیدن با یه قلب پاک و ساده

منو آروم نمیزاره آرزوی دیدن تو

واسه پر کشیدن من تا شب رسیدن تو

یه قدم تو یه قدم من

یه کم از تو یه کم از من

یه قدم من یه قدم تو

یه کم از من یه کم از تو

یه کم از تو یه کم از تو یه قدم تو یه قدم تو

واسه دیدن دوبارت آرزویی تازه دارم

اگه برگردی کنارم دیگه تنهات نمیزارم

یادگار خسته از من

دل تو شکسته از من

اگه برگردی کنارم

اگه برگردی کنارم

دیگه تنهات نمیزارم نه دیگه تنهات نمیزارم

اگه برگردی دیگه تنهات نمیزارم

 



نظرات شما عزیزان:

bahram
ساعت20:18---9 اسفند 1390
fogholadast in matn.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • روزمره
  • چاله